5/18/2020

جهانگیری خبر داد:

احداث و ایمن‌سازی یک کیلومتر مسیر دوچرخه در بلوار شهید سلیمانی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه بلوار شهید سردارسلیمانی حدفاصل تقاطع آیت‌الله مدتی تا بلوار معلم احداث و با نصب جداکننده‌های فلزی ایمن سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، جهانگیری با بیان اینکه احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین با جدیت پیگیری می شود، گفت: براین اساس هر ساله بخشی از مسیرهای دوچرخه سطح شهر احداث و سپس با استفاده از ملزومات ترافیکی مانند جداکننده های فلزی ایمن‌سازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: در این راستا مسیر دوچرخه بلوار شهید سردار سلیمانی به طول یک کیلومتر حد فاصل تقاطع آیت‌الله مدنی تا بلوار معلم احداث و ایمن‌سازی شد.

جهانگیری همچنین گفت: تسریع در احداث و ایمن‌سازی این مسیر در راستای درخواستهای شهروندان علاقمند به دوچرخه‌سواری در معابر سطح شهر و برای رفاه حال مردم در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمن سازی مسیرهای دوچرخه، به محض احداث این مسیرها اقدامات ایمن سازی از قبیل خط کشی و نصب جداکننده‌ها انجام شد تا شهروندان عزیز برای دوچرخه‌سواری در این مسیرها دغدغه‌ای برای ایمنی مسیر نداشته باشند.

پایان پیام

related images