یکشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۴

جهانگیری:

مناسب سازی و ایمن سازی عابرپیاده در سه نقطه شهر انجام می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه مناسب سازی و ایمن سازی عابرپیاده خیابان های حکم آباد، نادری و بلوار سیدالشهدا در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ایمن سازی و مناسب سازی گذرگاه های عابرپیاده در افزایش ایمنی تردد آنان و کاهش آمار تصادفات درون شهری نقش کلیدی ایفا می کند.

وی عنوان کرد: بدین منظور با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، پروژه مناسب سازی و ایمن سازی خیابان های حکم آباد، نادری و بلوار سیدالشهدا در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور ایمن سازی و مناسب سازی معابر مذکور اقدامات عمرانی از قبیل نصب سرعتگیر و علایم ترافیکی و خط کشی گذرگاه عرضی برای تردد عابران پیاده نیز انجام می شود.

جهانگیری گفت: در حال حاضر مراحل اجرایی این پروژه آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این پروژه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: نصب سرعتگیر در این معابر موجب کاهش سرعت خودروهای عبوری در محدوده های تعیین شده می شود که این اقدام نیز به سهم خود در افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده و کاهش آمار تصادفات اثرگذار است.

پایان پیام.
 

تصاویر مرتبط