4/29/2020

جهانگیری خبر داد:

نصب بیش از ۴ هزار عدد از ملزومات ترافیکی در سال گذشته

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته بیش از ۴هزار عدد ملزومات ترافیکی مختلف از قبیل استوانه ایمنی، بشکه ایمنی و تابلوی ترافیکی در نقاط مختلف شهر قزوین نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نصب ملزومات ترافیکی مختلف به دلیل اصلاحات هندسی جدید و یا فرسوده شدن تجهیزات قدیمی انجام می شود.

وی عنوان کرد: بازدیدهای میدانی در شناسایی ملزومات ترافیکی فرسوده و تعویض آن‌ها نقش مهمی دارد، بنابراین بخشی از ملزومات ترافیکی نصب شده در هر سال در واقع جایگزین کردن ان ها با تجهیزات فرسوده قدیمی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا در سال گذشته در مجموع یک هزار و ۷۵۴ استوانه ایمنی در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت یک هزار و۲۲۰ عدد تابلوی ترافیکی یک و نیم متری، یک هزار و ۱۸۵عدد تابلوی ترافیکی سه متری و ۱۸۰عدد بشکه ایمنی نیز نصب و یا تعویض شده است.

وی گفت: تعویض تجهیزات ترافیکی علاوه بر موارد خاصی که در نتیجه وقوع تصادفات انجام می شود در دو برهه زمانی اجرای پروژه های ستاد مهر و نوروز با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به برخی از معابری که استوانه های ایمنی در آن ها تعویض شده، بیان کرد: در ستاد نوروز ۴۵۰ استوانه ایمنی در معابری از جمله بلوار امام علی (ع)، تقاطع های غیرهمسطح 9 دی، خلیج فارس و عمران، میدان قلم و پل های سرداران و سید حسن نصر الله نصب شد و بقیه امارها مربوط به ستاد مهر و موارد خاص خارج از این پروژه است.

جهانگیری یادآور شد: تعویض ملزومات ترافیکی فرسوده علاوه بر نقشی که در انتظام بخشی به تردد خودروها در معابر سطح شهر دارد، در زیبایی ظاهری شهر نیز اثرگذار است.

پایان پیام.


 

related images