2/12/2020

جهانگیری عنوان کرد

اقدامات سازمان ترافیک برای انتظام بخشی راهپیمایی ۲۲بهمن

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور انتظام بخشی راهپیمایی۲۲بهمن اقداماتی از قبیل چیدن نیوجرسی ونصب استوانه در سطح شهر توسط سازمان ترافیک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به فرارسیدن۲۲بهمن یکی از اقدامات مورد نیاز، انتظام بخشی مسیرهای تردد شهروندان به منظور حضور در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب بود که انجام این موارد برعهده سازمان ترافیک قرار داشت.

وی عنوان کرد: در این راستا اقداماتی از قبیل چیدن نیوجرسی ونصب استوانه در معابر و کوچه هایی که مسیر حرکت راهپیمایان بود، انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: چیدن نیوجرسی ها در معابر مسیر حرکت راهپیمایان موجب تغییر در دسترسی خودروها به منظور افزایش ایمنی عابران پیاده حاضر در راهپیمایی شد.

جهانگیری گفت: معابر و کوچه های میدان میرعماد تا میدان آزادی، تقاطع شهدا(سپه)تا شهربانی، سرپل طالقانی تا میدان آزادی، خیابان پیغمبریه و هلال احمر که مسیرهای اصلی راهپیمایی ۲۲بهمن بود به منظور انتظام بخشی به راهپیمایی با تجهیزات ترافیکی مسدود شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: آرامش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی برقرار است به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب هر خدمتی که از دست ما برمی آید برای مردم انقلابی ایران عزیز انجام دهیم.

پایان پیام.

related images