2/10/2020

جهانگیری:

ستاد نوروز سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از امروز آغاز به کار کرد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: فعالیت های ستاد نوروز۹۹ این سازمان از امروز، ۲۱بهمن ماه، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: هرساله قبل از آغاز نوروز اقدامات ترافیکی مورد نیاز، از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر، نوسازی و بهسازی چراغ های راهنمایی و شست و شوی تجهیزات ترافیکی، در دستورکار سازمان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: برنامه های متنوعی در قالب ستاد نوروز تدارک دیده شده که تلفیقی از برنامه های عمرانی و فرهنگی است.

جهانگیری گفت: خط کشی طولی معابر و ورودی های سطح شهر، خط کشی عرضی گذر گاه های عابر پياده با اولويت اماكن تاريخی، نوسازی و بهسازی چراغ های راهنمايی و شست وشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پل های هوایی عابرپیاده، تابلوهای راهنمای مسیر و چراغ های راهنمایی  معابر سطح شهر بخشی از اقدامات ترافیکی پیش بینی شده برای اجرا در قالب ستاد نوروز به شمار می رود.

وی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی ترافیک نیز طرح انتظام بخشی عابرين پياده با اجرای طرح عابریار در تقاطع های خيام، عدل، شهرداری، هلال احمر و پيغميريه در دستورکار قرار گرفته که در روزهای پایانی سال اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال که شاهد افزایش تردد شهروندان به منظور انجام خریدهای نوروزی در معابر سطح شهر هستیم، اجرای طرح عابریار با استقبال شهروندان روبرو می شود.

جهانگیری افزود: با توجه به اینکه طرح عابریار توسط نیروهای انسانی با تن پوش عروسکی و کاراکترهای مشهور از جمله حاجی فیروز و پخش اقلام کمک آموزشی همراه است، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری در ذهن شهروندان به ویژه کودکان دارد.

پایان پیام.

related images