2/2/2020

جهانگیری:

مناسب سازی و ایمن سازی 12نقطه شهر قزوین در دستور کار قرار دارد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته مناسب سازی و ایمن سازی 12 نقطه سطح شهر قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: پروژه های مناسب سازی و ایمن سازی، به دلیل تسهیل در تردد خودروها و عابران پیاده، نقش مهمی در افزایش رفاه حال شهروندان هنگام تردد در معابر سطح شهر دارند و از پروژه های مهم مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه ها، همواره بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان سازمان در سطح شهر انجام می شود تا در صورت لزوم، اقدامات لازم برای مناسب سازی و ایمن سازی معابر سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا مناسب سازی و ایمن سازی تقاطع پیروزی-نخبگان، محدوده بلوار شهید باهنر تا بلوار شهید بهشتی، بلوار انصارالحسین (ع)، میدان مادر، میدان ارتش، بلوار آیت الله مدرس، تقاطع شهید نواب صفوی- دانشگاه تربیت معلم، بلوار آزادگان، بلوار رزمندگان، خیابان عارف قزوینی، بلوار امام خمینی(ره) و خیابان شهید دستغیب اجرا شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مناسب سازی و ایمن سازی این معابر شامل عملیات خاکبرداری، جدولگذاری، کف پوش بتنی، ساخت و نصب پل های فلزی، نصب علایم و ملزومات ترافیکی، استوانه ایمنی، گل میخ و روکش آسفالت بود.

وی یادآور شد: مناسب سازی و ایمن سازی بلوار امام خمینی(ره) و خیابان شهید دستغیب به دلیل تعدد مدارسی که در این محدوده وجود دارد با اولویت تسهیل در تردد دانش آموزان انجام شده است.

پایان پیام.

related images