1/21/2020

به مناسبت روز هوای پاک نمایشی با موضوع ترافیکی در چند مدرسه شهر اجرا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت روز هوای پاک و به منظور آشنایی دانش آموزان با قوانین ترافیکی، نمایشی با موضوع ترافیک در چند مدرسه منتخب وکم برخوردار سطح شهر قزوین اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف شهروندان، به ویژه کودکان و نوجوانان، اجرا می شود.

وی عنوان کرد: با اجرای برنامه های فرهنگی، به ویژه اجرای نمایش های مختلف که قوانین ترافیکی را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد، می توان گام موثری در راستای قانونمدارتر شدن این قشر و البته شهروندان آینده این شهر برداشت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس این سازمان اقدام به برپایی نمایشی با موضوعات ترافیکی از قبیل استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری، نحوه استفاده از چراغ های راهنمایی، پل های هوایی عابرپیاده و تأثیر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا برای دانش آموزان چند مدرسه شهر قزوین کرده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این نمایش ها برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود و انتظار می رود دانش آموزان با تماشای این نمایش با قوانین ترافیکی بیش از پیش آشنا شوند.

پایان پیام.

related images