یکشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی در سازمان حمل و نقل و ترافیک دریافت و رسیدگی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷ به این سازمان رسید که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه ۱۳۷ است.

وی عنوان کرد: شهروندان از طریق این سامانه نی توانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین را با ما در میان بگذارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق این سامانه  دریافت شده که در اسرع وقت پاسخ مناسب داده شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: عدم وجود خط کشی و پارکبان در معبر، تقاضای جابجایی سرعتکاه، لزوم نصب تابلوی هشداردهنده سرعت، تعمیر گاردریل و تعمیر چراغ راهنمایی از جمله موضوعات مطرح شده تو سط شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بوده که به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط