دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۲

جهانگیری:

بیش از ۲۰۰ ایستگاه دوچرخه در مراکز جذب سفر و مدارس قزوین نصب شده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ ایستگاه دوچرخه در مراکز جذب سفر و مدارس شهر قزوین نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از اقداماتی که در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در دستورکار قرار دارد، نصب ایستگاه های دوچرخه است.

وی عنوان کرد: در این راستا سعی کردیم مراکز جذب سفر، اماکن عمومی و مدارس شهر قزوین که قابلیت نصب ایستگاه دوچرخه را دارد، شناسایی کرده و نسبت به راه اندازی ایستگاه دوچرخه در این اماکن اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ ایستگاه دوچرخه در اماکن عمومی، مراکز جذب سفر و مدارس شهر قزوین نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همچنین در ۳سال گذشته در مجموع بیش از ۸۰۰ ایستگاه دوچرخه در مراکز جذب سفر و مدارس شهر قزوین نصب شده که از این تعداد حدود ۱۰۰مورد مربوط به مدارس بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت نصب ایستگاه های دوچرخه در اماکن عمومی و مراکز جذب سفر این اقدام همواره در دستورکار سازمان قرار دارد تا نسبت به نصب این ایستگاه ها در تمام مکان های مورد نیاز اقدام کنیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط