شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۶

جهانگیری:

پروژه تثبیت نیوجرسی در برخی از معابر شهر برای ایجاد دسترسی های جدید اجرا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور ایجاد دسترسی های جدید و همچنین برخی از محدودیت پروژه تثبیت نیوجرسی در خیابان های توحید، فلسطین، کوچه مهرشاد ، چهارراه سپه و... اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از راهکارها برای ایجاد دسترسی های جدید و یا محدودیت در معابر سطح شهر به صورت موقت، تثبیت نیوجرسی است.

وی عنوان کرد: تثبیت نیوجرسی این امکان را فراهم می کند که در صورت لزوم بتوان دسترسی ها و محدودیت ها را با توجه به شرایط ترافیکی شهر تغییر داد تا شاهد بروز کمترین مشکل در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته پروژه تثبیت نیوجرسی در خیابان های فلسطین، توحید، چهارراه شهدا و ... اجرا شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه در معابر مذکور شاهد کاهش بار ترافیکی معابر و تسهیل در تردد خودروها بوده و به تبع آن از مزایای کاهش بار ترافیکی معابر که شامل کاهش مصرف سوخت، کاهش مدت زمان سفر درون شهری و کاهش آلودگی هوا است، بهره مند می شویم.

وی یادآور شد: از سوی دیگر در صورت لزوم می توان بدون صرف هزینه های هنگفت و فقط با جابجایی نیوجرسی نسبت به ایجاد تغییر در معابر مذکور اقدام کرد.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط