دوشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۱

از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 169مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سطح شهر نصب شده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۶9 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در نقاط مختلف شهر قزوین نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از علایم ترافیکی که در هدایت رانندگان به ویژه مسافران ورودی به شهر نقش مهمی ایفا می کند، تابلوهای راهنمای مسیر است و با توجه به اهمیت وجود این تابلوها در سطح شهر، همزمان با اجرای پروژه ای عمرانی جدید در سطح شهر و توسعه فضاهای شهری نسبت به طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر جدید در سطح شهر اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 169 مترمربع تابلوی راهنمای مسیرطراحی و ساخته و در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: برخی از معابری که این تابلوها نصب شده شامل ورودی های شهر قزوین، بلوار نخبگان، بلوار ایران، میدان شهید حسن پور، میدان عارف، میدان عدل و پل امام رضا(ع) است.

وی یادآور شد: هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر بسیار بالا است، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم در نگهداری از این تابلوها نهایت همکاری را با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین داشته باشند تا ناچار به صرف هزینه های هنگفت برای تعویض این تابلوها نباشیم.

پایان پیام.
 

تصاویر مرتبط