11/30/2019

جهانگیری:

44 ایستگاه دوچرخه در سطح شهر نصب شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: در راستای تسهیل در پارک دوچرخه های شهروندان و افزایش ایمنی این وسایل نقلیه در زمان توقف، نسبت به نصب 44 ایستگاه دوچرخه جدید اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در بین شهروندان، اقدامات متنوعی از قبیل ایجاد زیرساخت های لازم مانند احداث مسیر دوچرخه و اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در دستورکار این سازمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: یکی از این اقدامات ضروری نصب ایستگاه های دوچرخه مقابل سازمان ها و نهادهای مختلف سطح شهر است تا دوچرخه سواران بتوانند بدون دغدغه نسبت به پارک دوچرخه های خود در این مکان ها، اقدام به تردد با دوچرخه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس طبق نیازسنجی صورت گرفته، 14 ایستگاه دوچرخه مقابل فرهنگسرای نواب و 30 ایستگاه دوچرخه نیز مقابل کتابخانه اندیشه واقع در خیابان تعلیم نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نصب ایستگاه های دوچرخه براساس تقاضای نهادها و سازمان ها نیز صورت می گیرد، بنابراین مسؤلان سازمان ها و مکان های عمومی که احساس می کنند نصب ایستگاه دوچرخه در این مکان ها ضرورت دارد، می توانند مراتب را با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین درمیان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

پایان پیام.

related images