11/26/2019

جهانگیری:

تسهیل در دسترسی ها با اجرای پروژه های اصلاح هندسی حاصل می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: با اجرای پروژه های اصلاح هندسی دسترسی خودروها و عابران پیاده در معابر سطح شهر به میزان قابل توجهی تسهیل می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از راهکارهای تسهیل تردد در معابر سطح شهر اجرای پروژه های اصلاح هندسی است.

وی عنوان کرد: براین اساس نیازسنجی های لازم توسط کارشناسان مجرب سازمان انجام می شود تا معابر نیازمند به اصلاح هندسی مشخص شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین تصریح کرد: پروژه های اصلاح هندسی دسترسی های جدیدی برای تردد خودروها در معابر ایجاد کرده و برخی از این پروژه ها نیز به منظور تسهیل در تردد عابران پیاده در سطح شهر اجرا می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در 7ماهه نخست سال جاری، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، چند مورد پروژه اصلاح هندسی در سطح شهر اجرا شده که می توان به تقاطع ایران-پیروزی و نخبگان-پیروزی اشاره کرد.

وی یادآور شد: به دلیل تأثیری که اجرای پروژه های اصلاح هندسی در تسهیل تردد در معابر دارد، از پروژه های اولویت دار سازمان به شمار می رود.

پایان پیام.

related images