11/21/2019

جهانگیری:

لوپ های مغناطیسی تقاطع های شهر رنگ آمیزی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور مشخص کردن محل لوپ های مغناطیسی چراغ های راهنمایی پروژه رنگ آمیزی این لوپ ها اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: رنگ آمیزی لوپ های مغناطیسی چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر به دلیل مشخص کردن محل قرارگیری لوپ ها حایزاهمیت است.

وی عنوان کرد: این اقدام موجب می شود در صورت بروز مشکل در چراغ های راهنمایی و نیاز به دسترسی به لوپ ها در سریع ترین زمان ممکن به تأسیسات چراغ راهنمایی دسترسی پیدا کرده و ایرادات احتمالی رخ داده را برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه رنگ آمیزی لوپ های برخی از تقاطع های شهر از بین رفته بود، پروژه رنگ آمیزی لوپ های برخی از تقاطع های سطح شهر در دستورکار سازمان قرار گرفت و اجرایی شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این پروژه در 6 تقاطع شهر از جمله بلوار غیاث آباد، دانشگاه و چهارراه مدنی-کانال اجرا شده و در صورت نیاز به تعمیرات چراغ های راهنمایی این تقاطع ها به راحتی می توان به لوپ های مغناطیسی این چراغ ها دسترسی پیدا کرد.

وی یادآور شد: لوپ های مغناطیسی نوعی شناساگر هستند که تردد خودروها را شناسایی کرده و آمار ترددها را به کنترلر می دهد تا براساس این ترددها، کنترلر میزان ترافیک را کنترل کند.

پایان پیام.

related images