چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۹

جهانگیری:

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فضای پارک حاشیه ای در معابر سطح شهر احداث شده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین گفت: در راستای تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه معابر در حال حاضر ۲ هزار و ۵۶۱ فضای پارک حاشیه ای در سطح شهر قزوین وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: عدم رعایت عدالت در استفاده از فضای پارک حاشیه معابر موجب شد، طرح پارکینگ حاشیه ای و کارت پارک اجرا شود.

وی عنوان کرد: اجرای طرح کارت پارک شرایطی را فراهم آورد که همه شهروندان بتوانند از فضای پارک حاشیه معابر استفاده کرده و از سوی دیگر با کاهش پارک دوبل در معابر شاهد روان شدن جریان ترافیک درون شهری باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین تصریح کرد: براساس قانون طرح کارت پارک نیم ساعت اول استفاده از پارکینگ های حاشیه معابر رایگان بوده و پس از آن به ازای هر ساعت استفاده از خدمات این پارکینگ ها باید ۲ هزار تومان پرداخت شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر معابر شهر قزوین از جمله خیابان عدل، خیام، شهید بابایی، شهدا، پیغمبریه، سعدی و شهرداری پارکینگ حاشیه ای ایجاد شده که در مجموع این پارکینگ ها ۲هزار و ۵۶۱ فضای پارک دارد.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت توقف بیش از نیم ساعت از پارک خودرو در پارکینگ های حاشیه ای خودداری کرده و در عوض از خدمات سایر پارکینگ های تحت نظارت سازمان بهره مند شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط