11/18/2019

جهانگیری:

گذرگاه های عرضی ورودی بیمارستان‌های شهر مناسب سازی می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، گذرگاه های عرضی ورودی بیمارستان های سطح شهر مناسب سازی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: مطلوب بودن وضعیت ورودی اماکن عمومی شهر، به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، در تسهیل خدمات رسانی به شهروندان بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: بر این اساس مناسب سازی ورودی تمام بیمارستان های سطح شهر قزوین، در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: در قالب این طرح گذرگاه عرضی منتهی به بیمارستان های ولایت، پاستور، ارتش، دهخدا، مهرگان، بوعلی، شهید رجایی و قدس، مناسب سازی و ایمن سازی می شود.

جهانگیری تصریح کرد: بیش تر مراجعه کنندگان به این مراکز بیماران هستند، بنابراین مناسب سازی ورودی بیمارستان باید بسیار مورد توجه قرار گیرد تا بیماران و همراهان آنان در هنگام مراجعه به بیمارستان ها با مشکل تردد روبرو نشوند.

وی گفت: پروژه مناسب سازی و ایمن سازی، که در ورودی و مقابل تمام بیمارستان های سطح شهر انجام می شود، شامل مواردی از قبیل خط کشی عرضی و نصب تابلوهای ترافیکی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم تسهیل حداکثری در تردد مراجعه کنندگان به بیمارستان های سطح شهر را فراهم کنیم.

پایان پیام.
 

related images