سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۱

جهانگیری:

ساعت فعالیت آسانسور و پله برقی پل ترمینال آزادگان تغییر یافت

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ۶ماهه نیمه دوم سال و کوتاه شدن روزها، ساعت فعالیت آسانسور و پله برقی ترمینال آزادگان تغییر یافته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تجهیز پل های هوایی عابرپیاده به آسانسور و پله برقی در راستای رفاه حال شهروندان انجام می شود.

وی افزود: از سوی دیگر مجهز کردن پل های هوایی به این امکانات موجب می شود، سالمندان و افراد کم توان جسمی-حرکتی راحت تر بتوانند از پل های هوایی عابرپیاده برای تردد خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: در این راستا سازمان تلاش می کند، نسبت به تجهیز پل های هوایی عابرپیاده سطح شهر به امکاناتی از قبیل آسانسور و پله برقی اقدام کند.

جهانگیری تصریح کرد: پله برقی پل هوایی عابرپیاده روبروی ترمینال آزادگان در ۶ماه نخست سال جاری که روزها طولانی تر است از ساعت۷صبح تا۱۰شب فعال است اما با فرارسیدن۶ماهه دوم سال و کوتاه تر شدن روزها این ساعت ها تغییر کرده و پله برقی این پل فقط از ساعت۷صبح تا۹شب فعال است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هنگام تردد از عرض معابر از مکان های خط کشی شده و پل های عابرپیاده تردد کرده و در استفاده از پل های هوایی عابرپیاده در نگهداری از آنها نیز مساعدت داشته باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط