10/30/2019

جهانگیری:

مناسب سازی و ایمن سازی معابر شهر قزوین ادامه دارد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: برخی از معابر سطح شهر برای اجرای پروژه مناسب سازی و ایمن سازی شناسایی شده که مناسب سازی بعضی از آن ها آغاز و سایر معابر به زودی شروع می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: پروژه های مناسب سازی و ایمن سازی در ایمنی و تسهیل تردد رانندگان و عابران پیاده نقش موثری داشته و در بسیاری از موارد موجب کاهش تصادفات درون شهری می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این پروژه ها، بازدیدهای میدانی مستمر توسط کارشناسان سازمان از معابر سطح شهر انجام می شود تا معابری که به ایمن سازی یا مناسب سازی نیاز دارد، مشخص شده و اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار سازمان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: برخی از موارد اجرای پروژه های ایمن سازی و مناسب سازی نیز توسط شهروندان به سازمان گزارش می شود و پس از بازدید و بررسی کارشناسان سازمان اقدامات لازم صورت می گیرد.

جهانگیری تصریح کرد: در حال حاضر مناسب سازی و ایمن سازی برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار انصارالحسین (ع)، میدان مادر، مسیر دوچرخه بلوار دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) -معلم و تقاطع خیابان شهیدنواب صفوی-دانشگاه تربیت معلم (خ کارگر) در دستوکار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: خیابان فلسطین از بلوار شهید باهنر تا میدان قدس، تقاطع باقرآباد، بلوار پرستار، بلوار غدیر و بلوار شهید صیاد شیرازی از دیگر معابری است که برای اجرای پروژه مناسب سازی و ایمن سازی شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: این پروژه ها شامل مواردی از قبیل نصب تابلوها و علایم ترافیکی، خط کشی و مناسب سازی عابرپیاده است که برخی از آنها آغاز شده و سایر پروژه ها به زودی آغاز می شود.

پایان پیام.

related images