9/30/2019

جهانگیری:

900 گزارش مردمی در6ماهه ابتدای امسال در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بررسی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 900 گزارش مردمی به سامانه 137 سازمان ارسال شده بود که همه رسیدگی شده و اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه 137 است که می توانند از طریق این سامانه گزارش های ترافیکی خود را به مسولان سازمان انتقال دهند.

وی عنوان کرد: گزارش های رسیده به این سامانه به صورت روزانه بررسی شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ترافیکی معابر شهر در دستورکار سازمان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون 900 گزارش مردمی به سامانه 137 ارسال شده که از این بین 500 مورد تکراری بوده که همه آنها رسیدگی شده و در صورت نیاز به اجرای پروژه های ترافیکی در دستورکار قرار گرفته است.

جهانگیری گفت: رنگ آمیزی معابر، احداث یا حذف سرعتگیرها، تعمیر و تعویض تابلوهای ترافیکی و شست وشوی پل ها و تابلوها از جمله مواردی است که توسط شهروندان اطلاع رسانی می شود و کارشناسان سازمان نیز به محض دریافت گزارش، بازدیدهای لازم را انجام داده و اقدامات مورد نیاز را در دستورکار اجرایی قرار می دهند.

پایان پیام.

related images