9/15/2019

جهانگیری:

حدود صد کیلومتر خط کشی طولی و بیش از یک هزار مترمربع خط کشی عرضی در ستاد مهر اجرا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر خط کشی طولی و یکهزار و ۵۰۰ مترمربع خط کشی عرضی در قالب ستاد مهر در سطح شهرتاکنون انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: هرساله با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس اقدامات ترافیکی لازم در قالب ستاد مهر در سطح شهر انجام می شود.

وی عنوان کرد: این اقدامات شامل مواردی از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر، تعمیر و تعویض تابلوهای ترافیکی، شست و شوی پل های هوایی عابرپیاده و تعمیر چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ستاد مهر سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ کیلومتر خط کشی طولی و حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع خط کشی عرضی در سطح شهر انجام شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در اجرای خط کشی ها معابر حادثه خیز و معابری که خط کشی آن ها کمرنگ شده بود در اولویت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین در حال حاضر حدود 50 درصد خط کشی عرضی و رنگ آمیزی سرعتگیرها انجام شده و نرده های رفوژ میانی معابر نیز شست و شو داده می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: در فاز بعدی  ورود و خروجی میادین و سایر خیابان های پر تردد و حادثه خیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام.

related images