شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۵

جهانگیری:

پروژه مناسب سازی چهارراه دادگستری به پایان رسید

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه مناسب سازی چهارراه دادگستری به پایان رسید و فقط هوشمندسازی چراغ های مستقر در این چهارراه باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: پروژه مناسب سازی عابرپیاده چهارراه دادگستری با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در دستورکار سازمان قرار گرفت و عملیات اجرایی آن براساس برنامه زمان بندی صورت گرفته انجام شد.

وی عنوان کرد: با توجه به استقرار چراغ های چشمک زن در این تقاطع نیاز بود که نسبت به جابجایی این چراغ ها هنگام مناسب سازی تقاطع اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس پس از اتمام پروژه مناسب سازی معبر مذکور، چراغ های موجود در چهارراه جابجا شده و در حال حاضر به صورت فرماندهی کنترل می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر احیای لوپ های مربوط به این چراغ ها باقی مانده که پس از انجام آسفالت و رنگ آمیزی معبر اجرا می شود و با اجرای این لوپ ها، دوباره چراغ های مذکور به صورت هوشمند مرکزی کنترل خواهد شد.

وی یادآور شد: اجرای پروژه های مناسب سازی عابرپیاده به دلیل نقشی که در افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه تسهیل در تردد معلولان جسمی-حرکتی و سالمندان ایفا می کند، بسیار حایزاهمیت بوده و جزو پروژه های اولویت دار سازمان به شمار می رود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط