7/11/2019

جهانگیری:

وضعیت آسانسور پل هوایی شهید بابایی به منظور اخذ گواهی استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه گواهی استاندارد آسانسورها سالانه است، وضعیت قطعات و سایر تجهیزات آسانسور پل هوایی شهید بابایی به منظور اخذ گواهی استاندارد برای سال جاری مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه گواهی استاندار آسانسور پل هوایی شهید بابایی هر ساله باید اخذ شود، نیاز است که ضمن بررسی وضعیت قطعات آسانسور نسبت به تعمیر و تعویض برخی از قطعات آن اقدام شود تا هنگام اخذ گواهی استاندارد با مشکلی روبرو نباشیم.

وی عنوان کرد: براین اساس بررسی وضعیت آسانسور پل هوایی شهید بابایی از چهارشنبه 19 تیرماه آغاز شده و با توجه به اینکه تمام قطعات این دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد، نیاز است که آسانسور هر یک از دو ضلع پل به مدت 4 روز از سرویس خارج شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد:  با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و به دلیل آغاز بررسی وضعیت آسانسور مذکور، ابتدا آسانسور ضلع جنوب پل هوایی شهید بابایی به مدت 4 روز از سرویس خارج شده و پس از آن آسانسور ضلع شمال نیز برای بررسی وضعیت 4 روز از سرویس خارج می شود.

جهانگیری گفت: در این بررسی وضعیت تمام مواردی که از نظر آئین نامه استاندارد آسانسورها ضرورت دارد از جمله تعمیر تابلو برق، آهن کشی و تعویض قطعات مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت لزوم تعمیر شده و یا تعویض شود.

وی خاطرنشان کرد: اخذ گواهینامه استاندارد آسانسور پل هوایی شهید بابایی به صورت سالیانه موجب می شود شهروندان هنگام استفاده از آن اطمینان خاطر لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در مدت زمانی که دستگاه های آسانسور پل هوایی شهید بابایی به منظور بررسی وضعیت قطعات آن از سرویس خارج می شود نهایت همکاری را با سازمان داشته باشند.

پایان پیام.

related images