5/15/2019

جهانگیری:

سازمان ترافیک شهرداری قزوین در سال 97 به 862 درخواست مردمی رسیدگی کرده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: از ابتدای سال گذشته تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری یکهزار و 400 درخواست مردمی به سازمان ابلاغ شده که با کسر درخواست های تکراری در مجموع 862 درخواست مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از دستورکارهای سازمان حمل و نقل و ترافیک رسیدگی به درخواست های مردمی است که از طریق سامانه 137 به این سازمان ابلاغ می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: تمام درخواست های مردمی مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم اجرا شده است.

جهانگیری گفت: لزوم نصب و رنگ آمیزی سرعتگیر، خاموش بودن آسانسور پل هوایی مکانیزه، مرمت تابلوی راهنمای مسیر، ایجاد دوربرگردان، امتداد دادن مسیر دوچرخه و تعمیر چراغ راهنمایی از جمله مواردی بوده که از طریق گزارش های مردمی به سازمان رسیده و توسط کارشناسان سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند موضوعات حوزه حمل و نقل و ترافیک را از طریق سامانه 137 گزارش داده و در رسیدگی به وضعیت و تجهیزات ترافیکی سطح شهر با ما مساعدت داشته باشند.

پایان پیام.

related images