5/5/2019

جهانگیری:

بیش از یک هزار متر مسیر دوچرخه در بوستان بانوان نرگس ایجاد شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: یک هزار و 500 متر مسیر دوچرخه داخل بوستان بانوان نرگس ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: احداث مسیرهای دوچرخه در نقاط مختلف شهر یکی از دستورکارهای این سازمان به شمار می‌رود که با جدیت پیگیری می‌کنیم زیرا یکی از راهکارها برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان فراهم کردن زیرساخت های لازم برای این امر است.

وی عنوان کرد: در این راستا سعی داریم در تمام معابر سطح شهر مسیر دوچرخه ایجاد کرده و با نصب جداکننده های فلزی امنیت این مسیرها را به حداکثر ممکن افزایش دهیم تا شهروندان با رغبت بیشتری به سمت استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری خود روی آورند.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: یکی از مکان هایی که مبادرت به احداث مسیر دوچرخه کردیم، بوستان بانوان است و براین اساس یک هزار و 500 متر مسیر دوچرخه در داخل بوستان بانوان ایجاد کردیم که خط کشی و تابلوگذاری آن نیز انجام شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بتوانیم استفاده از این وسیله نقلیه پاک را در بین شهروندان بیش از پیش رواج دهیم.

پایان پیام.

related images