4/22/2019

جهانگیری:

تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در 25 مدرسه سطح شهر قزوین اجرا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک در بین کودکان، تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در 25 مدرسه ابتدایی سطح شهر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ارتقای فرهنگ ترافیک در بین مردم جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی که امروز با آن روبرو هستیم، از طریق فرهنگ سازی مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: در این میان با توجه به آمادگی بیشتر کودکان و نوجوانان در پذیرش آموزش ها، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین همواره سعی دارد، آموزش فرهنگ ترافیک به این قشر را از طرق مختلف از جمله اجرای تئاتر و نمایش در مدارس پیگیری کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در روند تحقق این مهم در حال حاضر اجرای تئاتر نمایشی با محوریت ارتقا فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین ترافیکی از قبیل نحوه تردد از عرض معابر، استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و چگونگی استفاده از چراغ راهنمایی به دانش آموزان مقطع ابتدایی در دستورکار است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: برای اجرای این تئاتر نمایشی 25 مدرسه ابتدایی سطح شهر قزوین در نظر گرفته شده تا از این طریق دانش آموزان را با قوانین ترافیکی بیش از پیش آشنا کرده و بتوانیم فرهنگ ترافیک را در بین دانش آموزان که شهروندان بزرگسال آینده این شهر هستند، نهادینه کنیم.

پایان پیام.

related images