3/18/2019

جهانگیری:

نظرسنجی طرح کارت پارک انجام شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: به منظور اطلاع از پیشنهادات و انتقادات شهروندان برای ارائه خدمات مطلوب تر از طریق طرح کارت پارک، طرح نظرسنجی در خصوص نحوه اجرای طرح مذکور انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طرح کارت پارک که د رسال‎‌های اخیر در سطح شهر قزوین در حال اجراست با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شده است.

وی عنوان کرد: این طرح موجب تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه‌ای شده و از ایجاد گره های ترافیکی در معابر به ویژه معابر هسته مرکزی شهر که پرترددتر است، جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوه نوین طرح کارت پارک در سال جاری اجرا شده است، طبق  نظر سنجی انجام شده 80 درصد شهروندان رضایت خود را از اجرای طرح اعلام کردند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی سعی شده نظرات و پیشنهادات شهروندان برای رفع نقاط ضعف طرح کارت پارک و ارتقا سطح خدمات قابل ارائه از طریق این طرح جمع آوری شد.

وی یادآور شد:  امید است شهروندان عزیز قزوینی با شرکت در این نظرسنجی و ارائه پیشنهادات خود به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان کمک کنند.

پایان پیام.

related images