2/13/2019

جهانگیری:

تابلوهای راهنمای مسیر میدان قدس و بلوار شهید مطهری نصب شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تابلوهای راهنمای مسیر ضلع جنوب میدان قدس و بلوارشهید مطهری قبل از تقاطع شهید چگینی نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در بلوار مطهری و میدان قدس در دستورکار سازمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد:  بر اساس طراحی های انجام شده 20 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر برای ضلع جنوب میدان قدس و بلوار مطهری قبل از تقاطع چگینی ساخته و نصب شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه 35 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: وجود تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با هدایت رانندگان از بروز گره های ترافیکی در معابر سطح شهر به ویژه مکان های پر تردد جلوگیری می کند.

جهانگیری گفت: با توجه به اهمیت وجود این تابلوها در نقاط مختلف شهر و هزینه بالایی که طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در بر دارد، به صورت مستمر نیازسنجی های لازم در سطح شهر انجام می شود تا در صورت نیاز تابلوی موردنیاز در سطح شهر نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم به دلیل هزینه بالای ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در نگهداری از این تابلوها با سازمان همکاری داشته باشند تا هر ساله هزینه کمتری برای نگهداری از این تابلوها صرف شود.

پایان پیام/

related images