دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۸

جهانگیری:

نگهداری چراغ های راهنمایی با تلاش شبانه روزی انجام می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: با توجه به اهمیت عملکرد صحیح چراغ های راهنمایی سطح شهر و جلوگیری از بروز خرابی های احتمالی بر اثر سرما و بارندگی نگهداری از این تجهیزات ترافیکی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: کارکرد درست چراغ های راهنمایی سطح شهر به ویژه در تقاطع ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از بروز گره های ترافیکی و انتظام بخشی به تردد خودروها دارد.

وی افزود: بر این اساس ضرورت دارد، چراغ های راهنمایی به صورت مستمر مورد بازدید قرار گرفته و از بروز خرابی های احتمالی این تجهیزات ترافیکی بر اثر بارندگی و سرما جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه 56 چراغ راهنمایی در تقاطع های سطح شهر وجود دارد، عنوان کرد: به منظور نگهداری از چراغ های راهنمایی سطح شهر در فصل سرد سال، تمام این چراغ ها به صورت مرتب توسط عوامل اجرایی سازمان مورد بازدید قرار گرفته و در صورت لزوم تعمیر می شود.

جهانگیری تصریح کرد: نگهداری از این تجهیزات ترافیکی به ویژه در فصل سرد سال کار سختی بوده و به صورت شبانه روزی انجام می شود تا با جلوگیری از بروز اختلال در عملکرد این تجهیزات ترافیکی از بروز گره های ترافیکی در معابر و تقاطع های سطح شهر نیز جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بهره گیری از کارشناسان و گروه های تعمیر و نگهداری مجرب همواره آماده خدمات رسانی به شهروندان بوده و سعی دارد بهترین خدمات را به آنان ارایه کند که امیدواریم در این مسیر موفق عمل کرده باشیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط