1/23/2019

جهانگیری:

گذرگاه های عرضی تازه تاسیس دارای تابلوی عابرپیاده LED می شوند

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تابلوهای LED مورد نیاز برای گذرگاه های عرضی جدید الاحداث در سطح شهر خریداری و نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور تجهیز گذرگاهای عرضی عابرپیاده تازه تاسیس در محدوده کانون معلولین توانا و ورزشگاه الغدیر، برنامه ریزی های لازم برای خرید 6 عدد تابلوی LED انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با خریداری این تابلوها و نصب در محل های مذکور ساماندهی لازم برای تردد عابران پیاده به صورت منظم و بر اساس قوانین ترافیکی در محدوده های ذکر شده صورت می گیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: رعایت قوانین ترافیکی هنگام تردد از عرض معابر در کاهش آمار تصادفات بین خودرو و عابرپیاده نقش کلیدی ایفا می کند، بنابراین شهروندان باید به این مهم توجه داشته باشند که هنگام عبور از عرض معابر از پل های هوایی و یا محل های خط کشی شده تردد کنند.

وی یادآور شد: معابر سطح شهر توسط کارشناسان سازمان مورد بررسی قرار می گیرد تا نسبت به ایجاد گذرعرضی عابرپیاده در نقاط مختلف سطح شهر اقدام شود و ایمنی شهروندان عزیز هنگام تردد از عرض معابر تامین شود.

پایان پیام.

related images