چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

جهانگیری:

گرامیداشت روز هوای پاک با مشارکت شهروندان برگزار می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: به منظور ترویج لزوم برخورداری از هوای پاک از نیروی انسانی با شعار«نه به خودروی شخصی» در روز هوای پاک استفاده می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل  ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: 29 دی ماه روز ملی هوای پاک نامگذاری شده و با توجه به ارتباط مستقیم هوای پاک و حوزه حمل و نقل و ترافیک این سازمان برنامه ویژه ای برای این روز در نظر گرفته است.

وی افزود: البته بحث توجه به قوانین و نکاتی که موجب می شود، همواره از هوای پاک شهرمان لذت ببریم مسئله ای است که در تمام ایام سال باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و ایجاد بستر مناسب برای تحقق این مهم از جمله اقداماتی است که به صورت مستقیم با بحث هوای پاک مرتبط بوده و این سازمان به صورت جدی همواره پیگیری می کند.

جهانگیری با بیان این که روز ملی هوای پاک نیز با شیوه ای نوین در تقاطع های سطح شهر اجرا می شود، تصریح کرد: در این روز نیروهای انسانی با شعار «نه به خودروی شخصی» به رانندگان هشدار داده و سعی در فرهنگ سازی در این زمینه می کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: امید است با اجرای این طرح البته این بار با شعار«نه به خودروی شخصی» به منظور برخورداری از هوای پاک نیز اثرگذاری لازم را داشته باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط