چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۲

جهانگیری:

از ابتدای سال جاری تاکنون 450 تابلوی راهنمای مسیر با اعتبار 490 میلیون تومان در سطح شهر نصب شده است

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 450 عدد تابلوی راهنمای مسیر در مجموع به متراژ 223 مترمربع و اعتبار 490 میلیون تومان برای نقاط مختلف سطح شهر قزوین طراحی، ساخته و نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری با بیان این که نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت رانندگان به ویژه مسافرانی که وارد شهر می شوند، برکسی پوشیده نیست، افزود: با توجه به اهمیت وجود تابلوهای راهنمای مسیر یکی از دستورکارهای مهم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین طراحی، ساخت و نصب این تابلوها با توجه به تغییرات عمرانی ایجاد شده در سطح شهر و توسعه فضاهای شهری است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد:  براین اساس متناسب با اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر، تابلوهای راهنمای مسیر مناسب نیز طراحی، ساخته و نصب می شود تا با هدایت صحیح و سریع رانندگان به سمت مقصدهایی که در حرکت هستند، از ایجاد گره های ترافیکی نیز جلوگیری شود.

جهانگیری با بیان اینکه  در کنار طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر بحث تعمیر و نگهداری تابلوها نیز مطرح است، عنوان کرد: تابلوهای موجود در سطح شهر به صورت مستمر توسط کارشناسان سازمان و یا پیمانکاران مجرب مورد بازرسی قرار می گیرد تا در صورت نیاز نسبت به تعمیر و یا تعویض این تابلوها اقدام شود.

وی تصریح کرد: بحث نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر و سایر تابلوهای ترافیکی بسیار حایزاهمیت است، زیرا طراحی و ساخت این تابلوها هزینه زیادی بر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تحمیل می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر هزینه طراحی و ساخت هر مترمربع تابلوی راهنمای مسیر حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است، بنابراین نگهداری صحیح از این تابلوها در صرفه جویی بودجه نقش کلیدی ایفا می کند.

جهانگیری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 450 تابلوی راهنمای مسیر در مجموع به متراژ 223 مترمربع برای نقاط مختلف سطح شهر قزوین طراحی، ساخته و نصب شده است.

وی اظهار کرد: این تابلوها در آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه کرج-قزوین، خیابان های راه آهن، تهران قدیم، میدان مینودر، جانبازان، تقاطع نسیم شمال-تاکستان، بلوار شهید بهشتی و بلوار رزمندگان نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود:  میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این تابلوهای راهنمای مسیر حدود 490 میلیون تومان است.

جهانگیری اضافه کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده تا پایان سال جاری 225 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید دیگر هم باید طراحی، ساخته و در نقاط مختلف شهر نصب شود.

وی خاطرنشان کرد:  برای اجرای این میزان از تابلوهای راهنمای مسیر جدید هم هزینه ای حدود  500 میلیون تومان باید هزینه شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به هزینه زیادی اجرای پروژه های تابلوهای راهنمای مسیر و نقش مهم این تابلوها در هدایت رانندگان و کاهش بار ترافیکی معابر از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری این تجهیزات ترافیکی مساعدت لازم را با ما داشته باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط