12/24/2018

جهانگیری؛

نصب تابلوهای راهنمای مسیر در بلوار شهید ابوترابی و میرزاکوچک خان

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور هدایت رانندگان 2 تابلوی راهنمای مسیر در بلوارهای شهید ابوترابی و میرزاکوچک خان نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت رانندگان به ویژه مسافرانی که وارد شهر می شوند، نقش کلیدی ایفا می کند زیرا هدایت صحیح رانندگان مانع ایجاد گره های ترافیکی در معابر سطح شهر می شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس با توجه به نیازسنجی صورت گرفته تابلوهای راهنمای مسیر مورد نیاز در بلوارهای شهید ابوترابی و میرزاکوچک خان نصب شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  متراژ این تابلوها حدود 55 مترمربع بوده و اعتباری بیش از 130 میلیون تومان برای طراحی، ساخت و نصب این تابلوها هزینه شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه طراحی، ساخت و نصب هر مترمربع تابلوی راهنمای مسیر حدود  2 میلیون و 500 هزار تومان هزینه در بردارد، از شهروندان تقاضا داریم در نگهداری از این تابلوها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

وی یادآور شد: قطع به یقین با نگهداری هرچه بهتر این تابلوها اعتباری که هر ساله برای نگهداری و تعویض تابلوهای راهنمای مسیر به دلیل وارد آمدن ضربه به این تابلوها صرف می شود در جای دیگری که به نفع شهروندان است، هزینه خواهد شد.

پایان پیام/

related images