12/11/2018

جهانگیری:

به منظور تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان شارژ پلاک خودرو فقط با دستگاه pos انجام می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفتپرداخت وجه نقد برای شارژ کارت پارک کنسل شده و از این پس فقط از دستگاه pos برای شارژ پلاک خودرو استفاده می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: اجرای طرح شارژ پلاک خورو برای استفاده از فضای پارک حاشیه ای معابر با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شده است.

وی عنوان کرد: به منظور تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان از این پس شارژ پلاک خودروها با دستگاه pos انجام می شود و به هیچ عنوان وجه نقد از شهروندان پذیرفته نمی شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بابیان اینکه دریافت نرم افزار همراه پارک از طریق نرم افزار بازار امکان پذیر است، تصریح کرد: شهروندان با استفاده از این نرم افزار همراه پارک، ضمن شارژ پلاک خودرو می توانند از مانده حساب پلاک و تراکنش هایی که انجام داده اند، مطلع شوند.

جهانگیری گفت: یکی دیگر از مزایای نرم افزار مذکور انتقال شارژ پلاک یک خودرو به پلاک خودروی دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور در کنار کارکنان شرکت همکاری لازم را برای اجرای طرح کارت پارک داشته و اعمال قانون را انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم، در صورت پارک طولانی مدت خودرو از پارک خودرو در پارکینگ های حاشیه ای خودداری کرده و از ظرفیت پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

پایان پیام.

related images