12/5/2018

جهانگیری:

طرح عابریار در تقاطع پیغمبریه اجرا می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت:در راستای بازآفرینی میدان آزادی و به منظور انتظام بخشی به تردد عابران پیاده در تقاطع پیغمبریه طرح عابریار در این تقاطع در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: طرح عابریار در سال های اخیر با موفقیت های خوبی همراه بوده و در شرایط خاص به ویژه روزهای پایانی سال و بازگشایی مدارس در نقاط پرتردد شهر اجرا می شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر، به دلیل اجرای پروژه بازآفرینی میدان آزادی، این سازمان اقدام به اجرای طرح عابریار در محدوده مذکور کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: در راستای اصلاح هندسی و بازآفرینی میدان آزادی که توسط سازمان نوسازی و بهسازی انجام می شود،  سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین طرح عابریار را در تقاطع پیغمبریه اجرا کرده است.

جهانگیری گفت:اجرای این طرح به تردد ایمن عابران پیاده از تقاطع مذکور کمک کرده و احتمال تصادف در این تقاطع را به حداقل ممکن می رساند.

وی یادآور شد: از شهروندان گرامی تقاضا داریم، در اجرای این طرح همکاری لازم را با عابریاران مستقر در تقاطع پیغمبریه داشته باشند.

پایان پیام.

related images