دوشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۸

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

مسوولان شهر قزوین از نخستین پارک آموزش ترافیک بازدید کردند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسوولان شهر قزوین از نخستین پارک آموزش ترافیک شهر قزوین بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اموزش در این پارک قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: با توجه به اثرگذاری بیشتر آموزش کودکان، برآن شدیم که پارک آموزش ترافیک را با همکاری بخش خصوصی در شهر قزوین راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: وجود چنین مرکزی موجب می شود کودکان امروز که شهروندان آینده این شهر هستند از طریق اجرای نمایش و با بازی های سرگرم کننده با قوانین ترافیکی و راهنمایی و رانندگی بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  این پارک آموزش ترافیک نخستین پارک آموزشی است که با مشارکت بخش خصوصی در شهر قزوین شروع به کار کرده و با ایجاد فضایی مفرح و بانشاط برای کودکان، آنان را با قوانین ترافیکی آشنا می کند.

جهانگیری گفت:  در این پارک آموزشی کارگاه های مختلفی از جمله کارگاه کاردستی، آموزش علائم و بازی در نظر گرفته شده است و هدف اصلی آن آموزش همراه با بازی و اجرای نمایش است تا از این طریق سطح فرهنگ ترافیکی کودکان امروز و شهروندان فردای این شهر را ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس و اعضای شورای شهر قزوین، رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین، روسای آموزش و پرورش مناطق 1 و 2 قزوین، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و مدیران سازمان های حوزه ترافیک در این بازدید میدانی حضور داشته و از نزدیک در جریان روند آموزش در نخستین پارک آموزش ترافیک قزوین قرار گرفتند.

یادآور شد: امیدواریم این فضای مفرح بستری برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان با قوانین ترافیکی بوده و آنان را برای حضور اثرگذار در شهر بیش از پیش آماده کند.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط