11/3/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

نصب ایستگاه های دوچرخه در مدارس شهید انصاری و صدرا

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ایستگاه های دوچرخه مدارس پسرانه شهید انصاری و صدرا با ظرفیت 17 فضای پارک دوچرخه در محوطه این مدارس نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود:  به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان اقدامات متنوعی انجام می شود که یکی از آن ها نصب ایستگاه های دوچرخه در مدارس پسرانه و تقدیر از دانش آموزان دوچرخه سوار است.

وی عنوان کرد:  این بار به منظور تقدیر و ترغیب دانش آموزان مدارس پسرانه صدرا و شهید انصاری به استفاده هر چه بیشتر از دوچرخه در ترددهای درون شهری به ویزه طی کردن مسافت خانه تا مدرسه، ایستگاه های دوچرخه مورد نیاز در محوطه این مدارس نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به فضایی که در محوطه این مدارس وجود داشت، ایستگاه دوچرخه مدرسه شهید انصاری 7 و ایستگاه دوچرخه مدرسه صدرا 10 فضای پارک دارد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نصب ایستگاه های دوچرخه در مدارس پسرانه شهر قزوین با درخواست مدیران مدارس و موافقت سازمان انجام می شود.

وی یادآور شد:  در سال های اخیر به منظور تشویق دانش آموزان به استفاده از دوچرخه، ایستگاه دوچرخه در بیشتر مدارس سطح شهر نصب شده است.

پایان پیام/

 

related images