پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

دوره آموزشی در راستای بهبود عملکرد پارکبان ها برگزار شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: دوره آموزشی فصلی برای ۳۰ نفر از پارکبانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: به منظور اجرای دقیق طرح کارت پارک از نیروهای پارکبان در محدوده های اجرای طرح استفاده می شود.

وی عنوان کرد: پارکبانان قبل از ورود به عرصه کار تحت آموزش کامل قرار می گیرند و به منظور ارتقای سطح عملکردی، آموزش های دوره ای برای آنان در نظر گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا دوره آموزش فصلی ۳۰ پارکبان به منظور بهبود عملکرد پارکبان ها و رعایت حقوق شهروندی برگزار شد.

جهانگیری گفت: حضور پارکبانان در پارکینگ های حاشیه ای تأثیر بسزایی در انتظام بخشی پارک خودروها در حاشیه معابر و تقسبم عادلانه فضای پارک در این محدوده ها داشته است.

وی با بیان اینکه همچنین حضور پارکبانان موجب افزایش امنیت خودروهای پارک شده در حاشیه معابر شده و از سرق خودرو جلوگیری می کند، افزود: در این دوره های آموزشی نکات مرتبط با جلوگیری از سرقت و انجام بهترین اقدامات هنگام مشاهده موارد مشکوک به پارکبانان آموزش داده می شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط