چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۲۵

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

گذرگاه عابرپیاده مقابل شهرداری مرکز به سبک جدید خط کشی شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: گذرگاه عابرپیاده مقابل شهرداری مرکز به سبک جدید خط کشی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: خط کشی گذرگاه های عرضی در افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده هنگام عبور از عرض معابر نقش مهمی ایفا می کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به این نقش کلیدی خط کشی های گذرگاه های عابرپیاده سعی کردیم از سبک جدیدی برای انجام این خط کشی استفاده کنیم تا برای عابران پیاده جذابیت بیشتری داشته و آنان را به عبور از روی این خط کشی ها ترغیب کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  این سبک خط کشی عابرپیاده به صورت نمونه برای نخستین بار مقابل مجتمع هلال احمر بلوار شهید بهشتی اجرا شده است.

جهانگیری گفت: استفاده از رنگ ها و اشکال هندسی متنوع در این نوع خط کشی جذابیت بیشتری برای عابران پیاده به ویژه کودکان ایجاد می کند .

وی خاطرنشان کرد:  عابران پیاده باید دقت داشته باشند هنگام تردد از عرض معابر اگر از محل های خط کشی شده عبور کنند قطع به یقین تردد ایمنی داشته و با اطمینان خاطر بیشتری می توانند از عرض معبر عبور کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: رعایت قوانین از سوی والدین هم موجب می شود که کودکان آموزش دیده و قوانین ترافیکی را رعایت کنند بنابراین از والدین تقاضا داریم هنگام تردد در معابر با رعایت قوانین ترافیکی ضمن افزایش ایمنی تردد در معابر سطح شهر، این قوانین را به فرزندان خود نیز بیاموزند.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط