10/10/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

ساخت انیمیشن های آموزشی با هدف ارتقا فرهنگ ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: انیمیشن های آموزشی در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و با موضوعات ترافیکی از جمله نحوه استفاده از آسانسور پل های هوایی و نحوه گذر از عرض معابر تهیه شده که می تواند اثرگذاری قابل توجهی در بین شهروندان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و ارتقا سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان یکی از دستورکارهای فرهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.

وی عنوان کرد: اجرای این دستورالعمل در گرو اقدامات متنوعی است که از جمله آن می توان به برگزاری نمایش های خیابانی و تهیه انیمیشن های آموزشی با موضوعات ترافیکی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس انیمیشن های آموزشی در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و با موضوعات ترافیکی از جمله نحوه استفاده از آسانسور پل های هوایی و نحوه گذر از عرض معابر تهیه شده که می تواند اثرگذاری قابل توجهی در بین شهروندان داشته باشد.

وی یادآور شد: والدین و مربیان مدارس در آموزش قوانین ترافیکی به دانش آموزان نقش مهمی ایفا می کنند بنابراین از آنان تقاضا داریم مسولان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین را در  آشنا کردن هرچه بیشتر دانش آموزان که شهروندان آینده این شهر هستند، یاری کنند.

پایان پیام

 

related images