10/8/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

تابلوهای راهنمای مسیر تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در حال طراحی است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تابلوهای راهنمای مسیر فاز نخست تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در حال طراحی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: اجرای پروژه های جدید در سطح شهر نیازمند تغییراتی در پروژه های تابلوگذاری سطح شهر است.

وی عنوان کرد:  بر این اساس با توجه به احداث پل امام رضا(ع) تعدادی تابلوی راهنمای مسیر باید برای این پروژه طراحی، ساخته و نصب شود تا هدایت رانندگان به ویژه مسافرانی که وارد شهر قزوین می شوند به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و از ایجاد گره ترافیکی در ورودی شهر جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر طراحی تابلوهای راهنمای مسیر  پل امام رضا(ع) در دست اقدام است و برآوردهای اولیه نشان می دهد برای فاز نخست این پروژه باید ۱۳۰مترمربع تابلوی راهنمای مسیر طراحی، ساخته و نصب شود که اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیون تومان برای اجرای این پروژه نیاز است.

جهانگیری با بیان اینکه مرحله اجرایی پروژه مذکور اواخر مهرماه سال جاری آغاز می شود، خاطرنشان کرد: تمام تأکید ما در مورد تابلوهای راهنمای مسیر نگهداری از این تابلوها با مساعدت شهروندان است زیرا با آسیب به این تابلوها توسط برخی از شهروندان بی توجه هر ساله بخشی از بودجه سازمان به جای اینکه برای اجرای پروژه های جدید هزینه شود صرف تعمیر و نگهداری تابلوهای آسیب دیده می شود.

پایان پیام

 

related images