چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۱

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اجرای طرح پلیس مدرسه به روش نوین در مدارس قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای طرح های ایمن سازی مدارس، طرح پلیس مدرسه در ۱۵مدرسه منتخب سطح شهر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:آموزش قوانین ترافیکی و رانندگی به دانش آموزان با توجه به شرایط سنی که دارند بسیار اثرگذارتر از سایر اقشار جامعه است.

وی عنوان کرد: با توجه به این مهم، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نسبت به اجرای طرح پلیس مدرسه در ۱۵مدرسه شهرقزوین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این طرح یک گروه نمایشی برای دانش آموزان نمایش هایی با موضوعیت قوانین ترافیکی اجرا کرده و به صورت عملی آ نها را از عرض معبر رد می کنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: هر ساله سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  با همکاری پلیس راهور همایش پلیس مدرسه را برگزارمی کرد اما امسال به صورت مجزا و با طرح  جدید این طرح را در مدارس اجرا کرده است.

وی یادآور شد:امید است اقدامات این سازمان در راستای آموزش قوانین ترافیکی به دانش آموزان نتیجه بخش بوده و در آینده شهروندانی به مراتب قانونمندتر داشته باشیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط