10/2/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

مسیر دوچرخه سواری میدان نصر به میدان شورا تا پایان هفته جاری تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه سواری میدان نصر به میدان شورا تا پایان هفته جاری تکمیل می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: مسیر دوچرخه میدان نصر تا میدان شورا از 2 قسمت مجزا تشکیل شده است که یک قسمت از این مسیر از مطهری تا میدان شورا و قسمت دیگر از باقرآباد تا بلوار معلم است.

وی عنوان کرد: بخش اول این مسیر تا پایان هفته جاری تکمیل شده و علاقمندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری می توانند از این مسیر تردد کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  تصریح کرد: آسفالت بخش دوم این مسیر که محدوده باقرآباد تا بلوار معلم را شامل می شود برعهده سازمان عمران بوده و از حیطه وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خارج است.

جهانگیری گفت: با انجام اقدامات فرهنگی و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری شاهد افزایش دوچرخه سواران در سطح شهر هستیم.

وی بیان کرد: استفاده هرچه بیشتر از دوچرخه در سطح معابر شهر ضمن کاهش بار ترافیکی معابر، آلودگی هوا را نیز کاهش می دهد به ویژه اینکه با آغاز فصل سرما اگر میزان آلودگی هوا بالا باشد آسیب های بیشتری به شهروندان به خصوص کودکان و سالمندان وارد می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: بنابراین از شهروندان تقاضا داریم با افزایش استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری خود در حفظ سلامتی همه  افراد به ویژه کودکان و سالمندان سهیم باشند.

پایان پیام

 

related images