9/24/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

اجرای طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر آغاز شد

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت:همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اجرای طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:هر ساله همزمان با ایام بازگشایی مدارس، طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر قزوین اجرا می شود.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح در سال های اخیر نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان ایفا کرده و موجب شده دانش آموزان با قوانین ترافیکی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید نیز این طرح در تقاطع های خیام، عدل و شهرداری اجرا می شود.

جهانگیری گفت: عابریاران با اجرای تئاتر و اهدای هدایا در تقاطع های مذکور، شهروندان به ویژه دانش آموزان را به رعایت قوانین ترافیکی تشویق می کنند.

وی خاطرنشان کرد:نتایج اجرای طرح عابر با این شیوه نتایج مطلوبی به همراه داشته و موجب شده اجرای این طرح با قوت ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از والدین دانش آموزان انتظار داریم در این امر ما را یاری کرده و قوانین ترافیکی را به فرزندان خود آموزش دهند تا دانش آموزان با رعایت این قوانین در کمال امنیت در معابر شهر تردد کنند.

 پایان پیام

related images