9/18/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

تمهیدات ویژه ترافیکی برای تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و حرکت دستجات عزاداری تمهیدات ویژه ترافیکی برای تاسوعا و عاشورا اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود:  هر ساله با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) باز افزایش بار ترافیکی معابر به ویژه در هنگام حرکت دستجات عزاداری روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: برای کنترل وضعیت ترافیک معابر و جلوگیری از بروز مشکل در تردد هیئت های عزاداری، تمهیدات ویژه ترافیکی به ویژه در معابری که در مسیر حرکت دستجات عزاداری قرار دارد؛ اندیشیده شده.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا با همکاری پلیس راهور محدودیت های ترافیکی ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مسیرها و محدوده هایی که مسیر حرکت دستجات عزاداری است، اعمال می شود.

جهانگیری گفت: محدودیت های ترافیکی لازم در خیابان های شهدا(سپه)،خیان طالقانی،تهران قدیم ،راه آهن ، شهید انصاری، سلامگاه و تمام خیابان های منتهی به میدان آزادی اعمال می شود تا عزاداران حسینی در ترددهای خود با مشکلی روبرو نشوند.

وی یادآور شد: از شهروندان محترم نیز تقاضا می شود به منظور کاهش حجم بار ترافیکی معابر سطح شهر به ویژه محدوده هایی که مسیر حرکت دستجات عزاداری است، از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه برای تردد استفاده کنند.

پایان پیام

related images