9/17/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

پیشرفت 50درصدی عملیات عمرانی احداث مسیر دوچرخه سواری حدفاصل میدان نصر تا میدان شورا

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 50 درصد عملیات عمرانی احداث مسیر دوچرخه سواری میدان نصر تا میدان شورا انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: در ادامه اجرای پروژه های احداث مسیر دوچرخه، مسیر دوچرخه میدان نصر تا میدان شورا در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون 50 درصد از عملیات عمرانی احداث مسیر دوچرخه مذکور انجام شده و با آسفالت مسیر احداث شده، مسیر دوچرخه مذکور قابل بهره برداری است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه مسیر دوچرخه میدان نصر تا میدان شورا از دو قسمت مجزا تشکیل شده است، تصریح کرد: یک قسمت از این مسیر از میدان نصر تا باقرآباد خط کشی، موانع فلزی و تابلو گذاری مسیر انجام شده و باقر آباد تا امیر کبیر در دست ساخت می باشد که آسفالت مسیر تا چند روز آینده انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح کلی این پروژه آماده است و با اجرای 50 درصد باقی مانده از پروژه مذکور، شهروندان علاقمند به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری می توانند از این مسیر دوچرخه جدید استفاده کنند.

پایان پیام

 

related images