9/12/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

اقدامات ترافیکی ستاد مهر شهرداری قزوین از 20 شهریورماه آغاز شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اقدامات ترافیکی ستاد مهر به منظور آماده سازی معابر سطح شهر برای بازگشایی مدارس از 20 شهریورماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:  با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس انجام یک سری از پروژه های ترافیکی مورد نیاز در قالب ستاد مهر در دستورکار سازمان قرار گرفته که اجرای این پروژه ها از 20 شهریورماه آغاز شد.

وی عنوان کرد:  خط کشی طولی و عرضی معابر، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، تعمیر چراغ های راهنمایی سطح شهر و اجرای طرح عابریار از جمله اقداماتی است که در قالب ستاد مهر در آستانه فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: انجام اقدامات مذکور در قالب ستاد مهر معابر سطح شهر را برای افزایش تردد خودروها و عابران پیاده همزمان با ایام بازگشایی مدارس که شاهد افزایش بار ترافیکی معابر هستیم، آماده می کند.

جهانگیری گفت:  اجرای پروژه خط کشی گذرگاه های عرضی معابر با اولویت جلوی مدارس سطح شهر یکی از اقداماتی است که در قالب ستاد مهر در حال انجام بوده و موجب افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان از عرض معابر می شود.

وی بیان کرد:  در این راستا 50 هزارمتر خط کشی طولی،100 متر مربع خط کشی عرضی معابر سطح شهر تاکنون خط کشی شده است .

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  افزود: اجرای طرح عابریار در تقاطع های پر تردد هسته مرکزی شهر نیز قوانین ترافیکی را به دانش آموزان یادآوری کرده و موجب انتظام بخشی تردد عابران در تقاطع ها می شود.

جهانگیری یادآور شد: امید است با انجام این اقدامات فضای شهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنیم و از شهروندان  نیز تقاضا داریم با رعایت قوانین ترافیکی و استفاده هرچه بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه در ساعات تعطیلی مدارس از بروز گره های ترافیکی در معابر جلوگیری کنند.

پایان پیام

related images