9/11/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

خط کشی طولی معابر سطح شهر در حال انجام است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خط کشی طولی معابر سطح شهر به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: هر ساله با فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس خط کشی طولی معابر سطح شهر ترمیم و رنگ آمیزی می شود.

وی عنوان کرد:  در طول سال تحصیلی حجم تردد در معابر سطح شهر افزایش می یابد  بنابراین نیاز است که خط کشی های طولی و عرضی معابر تجدید رنگ آمیزی شود تا ایمنی تردد در معابر افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا خط کشی طولی معابر سطح شهر در قالب ستاد مهر آغاز شده و تاکنون 50 هزارمتر از معابر سطح شهر خط کشی طولی انجام شده است که از آن جمله می توان به بلوار امام خمینی(ره)،بلوارمدرس،بلوارآیت الله خامنه ای،میدان مادر، بلوارشهید بهشتی و.....اشاره کرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: خط کشی طولی معابر در انتظام بخشی تردد خودروها در معابر سطح شهر نقش مهمی ایفا می کند و به تبع آن آمار تصادفات درون شهری کاهش می یابد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت خط کشی معابر هر ساله بخشی از اعتبارات سازمان به این پروژه ها اختصاص می یابد و علاوه بر ایام بازگشایی مدارس، در آستانه فرارسیدن سال نو نیز خط کشی معابر شهر انجام می شود.

پایان پیام/

 

related images