9/3/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

طراحی، ساخت و نصب تابلوی راهنمای مسیر برای 10 نقطه از شهر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته برای 10 نقطه از سطح شهر قزوین تابلوی راهنمای مسیر طراحی، ساخته و نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:  طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر بر اساس نیاز معابر سطح شهر یکی از دستورکارهای اولویت دار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.

وی عنوان کرد: بر این اساس به ترتیب اولویت و با توجه به توسعه فضاهای شهری تابلوهای راهنمای مسیر برای مکان های مورد نیاز طراحی، ساخته و نصب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در ماه های آینده در 10 محل از سطح شهر قزوین تابلوی راهنمای مسیر نصب می شود که از آن جمله می توان به میدان مینودر، میدان جانبازان، میدان تهران قدیم، تقاطع خلیج فارس، تقاطع نسیم شمال-جاده تاکستان و تقاطع بلوار دهخدا- بلوار شهید بهشتی اشاره کرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد:  در حال حاضر عملیات اجرای فوندانسیون این تابلوها به متراژ 30 مترمکعب در حال اجراست که پس از اتمام ساخت تابلوها نسبت به نصب آن ها اقدام می شود.

وی  با بیان اینکه مجموع تابلوهای در نظر گرفته شده برای این 10 محل حدود 90 مترمربع است، یادآور شد: با توجه به اینکه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر هزینه بر بوده و از سوی دیگر وجود این تابلوها در سطح شهر به دلیل نقش هدایتی که دارد بسیار حایزاهمیت است از شهروندان  تقاضا داریم در نگهداری از این تابلوها با مجموعه مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام

 

related images