8/28/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد

برگزاری دوره آموزشی برای پارکبانان با حضور رئیس پلیس راهور

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: یک دوره آموزشی با حضور رئیس پلیس راهور برای 30 نفر از پارکبانان در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: یکی از خدماتی که تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارائه شد، خدمات پارکینگ های حاشیه ای است.

وی عنوان کرد: برای ارائه این خدمات از نیروهایی تحت عنوان پارکبان استفاده می کنیم که آموزش های لازم برای ارائه بهترین خدمات به آنان داده می شود تا بتوانند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  به منظور آشنایی هرچه بیشتر نیروهای پارکبان با وظایف پلیس راهور و برخی از قوانین راهنمایی و رانندگی که آشنایی با آن برای پارکبانان ضرورت داشت، یک دوره آموزشی با حضور رئیس پلیس راهور برای 30نفر از پارکبانان در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد:  برگزاری این دوره ها در خدمات رسانی هر چه بهتر پارکبانان به شهروندان موثر بوده و کمک می کند تا این افراد به وظایف خود اشراف بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: به منظور تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر سعی شده در تمام معابری که امکان پارک خودرو وجود دارد، پارکینگ حاشیه ای ایجاد کرده و از نیروهای پارکبان برای مدیریت این پارکینگ ها استفاده کنیم به گونه ای که در حال حاضر بیش از یکهزار و 500 فضای پارک حاشیه ای در سطح شهر وجود دارد.

پایان پیام/

related images