8/9/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

پایان ۷۵درصد از عملیات عمرانی احداث چهارراه۲۲بهمن قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت:۷۵ درصد از عملیات عمرانی پروژه احداث چهار راه ۲۲بهمن به پایان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: به منظور تبدیل میدان۲۲بهمن به چهارراه تعدادی پروژه فرعی در دستور کار سازمان قرار گرفت که از آن جمله می توان به احداث دوربرگردان در بلوارهای منتهی به میدان و احداث جزایر ایمنی عابر پیاده اشاره کرد.

وی عنوان کرد: تاکنون عملیات عمرانی احداث دوربرگردان های مورد نیاز در این پروژه به اتمام رسیده و جزیره های ایمنی عابرپیاده در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:عملیات مرتبط با جابجایی چراغ راهنمایی ۲۲بهمن نیز حدود ۵۰ درصد انجام شده و کابل کشی آن به صورت موقت هوایی انجام شده تا همزمان با عملیات عمرانی جدولگذاری تمام تأسیسات چراغ راهنمایی جابجا شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد:در حال حاضر پروژه احداث چهارراه ۲۲بهمن از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار بوده و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه حجم بار ترافیکی ۲۲بهمن کاهش چشمگیر یافته و از این طریق بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مرتفع می شود.

پایان پیام

related images